Eftersom jag har hunden med på på dagarna så fick hon följa med när jag red ut på Molnia förut, Molnia var väl inte bästavän med Diva (som hunden heter) eftersom hon gärna ville nosa i bakbenen men det ville inte hästen haha! Men det gick bra iaf, tog ingen lång sväng utan skulle mest kolla om det funkade med hunden osv, och sen för att Molnia skulle röra på sig och få komma ut lite och inte gå på banan idag igen. 
 
Själva ridningen var väl inte 100 %, orkade inte sätta på mig ridbyxor så red i shorts vilket var det obekvämaste jag ridet i på länge kan ja lova! Molnia var med fokuserad på Diva och ville inte gå framåt helt. Men det var varmt ute, jag var inte hundra fokuserad på henne, så ah. Men hon tyckte det var kul att komma ut lite iaf :)

/Sanna
 
ser allt min lilla lortgris där ibak :o