Idag har jag var upptagen hela tiden, förstår inte vart jag fått energin ifrån? :o med tanke på att ja inte sovit ett piss inatt.. Men iaf, så var ja ute och åt med Angelika förut, innan jag drog iväg till stallet, bytte hage på hästarna, o fixade stallet. Gick in i sadelkammaren o vila en stund, innan jag bytte hage på hästarna igen ( att vi byter så ofta är för att dom ska bara gå max 3 timmar i sommarhagen så magarna får vänja sig vid gräset) Tänkte löshoppa Molnia först, men sen sket ja i det, tänkte rida lite galoppbommar, men sket i det också tillslut hehe, kände att det var lika bra att ta det lite lugnt med ryggen och huvudet. Så fixade lite små saker o sen nattfodrade jag hästarna och åkte hem ;)

/Sanna
 
Busbilder på hästarna sen igår ;)
foto;sanna Kamera; samsung Model; Molnia, Storm, Röskva