Hello!
Igår var jag bara ute och kollade till katterna osv, då det var skit dåligt väder och åskade och blixtrade!

Men idag var det hyffsat så åkte upp, släppte ut katterna och sedan hämtade Storm ifrån hagen! Idag blev det först lite hoppning, vilket var sjukt längesen! Men det var roligt och gick sjukt bra! Han lyssnade bra i båda varven och var snabb på skänkel och ja allt gick super! Han bockade inte en enda gång, vilket är helt amazing haha! Sen efter det så sadlade jag av och tränade lite NH med honom och även där var han underbar, han lyssnade jätte bra! Så idag är jag väldigt nöjd med min prins! :) 
 
Blir att åka ut igen senare ikväll och ta in katterna och deras post också :) 
Men nu ska jag alldeles strax gå fram och handla lite! :) Så vi hörs mer senare!

Välkommnar också Dimma hem igen förresten! :)
Ha en bra dag! // Johanna