Fick lite frågor om mina ridstövlar jag köpte för ett tag sen! Här är inlägget: http://stallsackum.blogg.se/2014/july/new-in.html#comment
 
Så jag tänkte svara på dom nu i ett inlägg så att fler som undrar också får svar på era frågor!
 
Hurudana är dina tattini stövlar i stoleken? är de små eller stora jämfört med andra skor eller normala? 
 
Svar: I storleken på foten har jag storlek 39 på stövlarna och det är vad jag har i vanliga fall också. Så de är normala i storleken och väldigt väldigt sköna och bekväma må jag lova!
 
Har de sjunkit mycket efter användning?
 
Svar: Just nu har de inte sjunkit någonting. Men då ska jag också tillägga att jag inte ridit i dom mer än cirka 10 gånger. Då jag har varit lite halvdan på hästfronten de sista. 
 
Töjer de mycket? 
 
 
Svar: De har inte töjts någonting än. De är lättare att dra upp dragkedjan nu då de har format sig efter mina ben och fötter, men de har absolut inte töjts någonting! De är verkligen ett par helt underbara stövlar och jag är helt såld på dom! Bästa köpet jag gjort inom ridväg helt klart! 
 
 
Hoppas ni är nöjda med svaren är det något mer är de bara att fråga! 
Ha det så bra! // Johanna