Hej.
 
Idag valde jag att rida lite markarbete med Namie. Hon kändes en aningen seg, Hon har träningsverk efter denna veckan haha, lilla tjejen har jobbat så bra!
 
Hon lyfte fint på fötterna över bommarna och gjorde det hon skulle trots träningsverk som tog emot lite, så red bara i ca. 30 min. Galopperade även lite idag, själva galoppen gick bra, men fattningarna var dessvärre inte lika roliga när man va tvungen att ha med sig bakbenen ordentligt tyckte Namie. Så det blev endel sparkande men när vi väl fått galopp så var det inga som helst problem. Detta kom bara i högervarvet, i vänster var det lite trögt men alla fötterna var på jorden iaf ;)
 
Imorgon ska hon få vila, och sen resten av veckan har jag ej bestämt mig. Jobbar ju en vecka till så får se hur mycket jag orkar, brukar vara helt slut när jag kommer hem. Det märker vi. Men hon förtjänar verkligen att vila imorgon, tror hon mår bra av det, så tränignsverken får ge sig liiite granna iaf haha!
 
/Sanna