Go kväll på er kära läsare!
 
Idag fick det bli en uteritt själv trots allt. Lite surt men det gick väl det också. Rätt gött och rida själv också faktiskt. 
Tog en runda förbi grannstallet och red runt lite i skogen och sedan runt upp på en grusväg och sen tillbaka ner i skogen och hem. Molnia var väldigt pigg och bet för det mesta bara tag i bettet och sprang i sitt egna tempo utan att lyssna på vad jag hade och säga till henne om. Men får väl skylla mig själv när jag inte ridet henne ordentligt som önskas. 
 
Skulle egentligen åkt iväg över helgen men antar att det som vanligt inte blir något. Blir så trött på människor så jag vet inte vad. Men vi ska få främmat och lite sånt. Ska försöka komma ut till stallet så mycket som möjligt. Lördag ska vi iväg vet jag men. Aja, det märker vi. 
 
/Sanna