Sluta eller inte? Byta intriktning? Hur ska man göra? Vad ska jag göra? Är helt förvirrad och borta i huvuvdet, får inte koll på någonting, ska man sluta med ridningen helt? Eller bara byta inriktning? Eller ska man fortsätta? Ta en paus igen? Det är svårt att välja och det är extremt svårt att veta vad man egentligen vill när hjärtat säger en sak och huvudet säger en annan sak..  Älskar hästar av allt annat, men ändå känner jag att jag inte vill, jag vill ut och göra något annat, men samtidigt så vill jag ju inget hällre än att spendera 24 timmar om dygnet hos hästarna ♥
Men känner ingen motivation till att bara rida för ridandets skull, vill ut och tävla, vill träna, vill sätta mål och sen nå dit, det är så mycket jag vill men ingenting verkar ju gå...
 
 
/Sanna
 
Älskar min fina tjej mest av allt ♥