Hej! Igår var vi uppe och red och vi ska nog även upp idag.. igår red vi iaf 2 hästar var och jag red Storm och Molnia så tänkte berätta lite om det nu!
 
Först red jag ut på Storm travade lite där det var okej underlag annars var vi mest ute i djupsnön och skrittade så att hästarna fick arbeta lite. Det tyckte dom var både roligt och jobbigt, men tillslut fick han nog och ville inget annat än upp hehe, men han stannade kvar ändå! Vi var även borta i en av våra skogar som vi brukar rida i, fast igår var vi i den minsta, där gick vi upp för backar och travade lite.. 
 
Sen red jag Molnia på banan, vilket jag faktiskt är jätte nöjd över! Hon var jätte duktig och lyssnade på mig bra igår, hon var rätt så pigg men efter lite jobbande lyckades jag få samlad trav på henne och även i galoppen i vänstervarvet, i höger var det dock lite svårare men det gick någolunda tillslut! Hon var superduktig faktiskt! Sen skrittade vi ut när vi skulle skritta av dom.. !
 
Filmade även lite igår, det kommer nog upp senare så fort jag redigerat lite!
 
Foto; Sanna Kamera; Canon eos 1000D Model; Johanna & Molnia/Storm