Hej!
 
Bloggade aldrig igår efter ridningen då jag hade 39 graders feber om inte mer och var helt slut. Men i alla så har den gått ner lite nu vilket är skönt!
Molni vart super pigg och det är med förståelse eftersom hon hade stått i en vecka hehe woops! För det mesta var det bara springa fort som gällde för henne men då och då kunde hon fokusera lite på arbetet. Mest i skritten, men hon slappnade av lite granna i traven också. Tror nog inte dom ska få stå så länge på en och samma gång igen hehe. Nu är vinterns vila över för dom haha. Idag får vi väl se lite vad som händer inom ridfronten, får säkert lägga fokuset på att få henne lugn och fokusera på mig.
Red ju även Storm en kort sväng igår efter Johanna´s ofrivilliga avsittning, han bockade lite med mig också men jag lyckades hålla mig kvar och bli lite mer bestämd på han och då lyssnade han faktiskt. Han kan om han vill lill pojken ;)
 
/Sanna
 
Foto; Johanna Kamera; Iphone Model; Dimma, Storm, Röskva, Namie