Godmorgon!
 
Igår blev det min första riktiga ridning sen jag fick en spricka i handen, vilket inte är helt läkt än men som jag skrivet tidigare kan jag inte hålla mig borta ;) Red ju då Molnia först lite på banan innan vi skrittade ut en kort sväng. Hon var väldig pigg och glad och väldigt framåt såfort man kortade tyglarna minsta lilla vare full galopp som gällde typ haha, men hon var rätt så duktig ändå och jobbade på relativt bra. Sen vart det stallsysslorna som gällde innan vi kunde åka hem från kylan! Var -18 brrr så kallt!

Idag ska vi upp till stallet en snabbis, pyssla lite med hästarna och pussa på dom lite. Innan vi sedan ska ner till ridskolan och kolla på när en kompis rider :)
När jag kommer hem sen ikväll ska jag lägga in lite bilder som kommer upp imorgon då jag inte har något internett hemma!
 
Hur ser eran dag ut?