Hej! Idag gick vi upp runt klockan 9 för att vakna till och sedan gå till Stallet. Vi gick dit runt 20 i 10 och kom hem nu, 18.05 ;D Idag har vi gjort massor! 
Först när vi kom dit satte sig Sanna och pluggade och jag gick ut och kelade med hästarna lite i hagen. Supermysigt! Sedan tog vi in Nammarkun, först skulle jag rida henne lite, men istället så löshoppade vi Namie så fick hon röra på sig lite iaf :) Hon jobbade på bra! Filmade och fotade det lite, men bilderna kommer senare! 
Sen efter det så sköljde vi av henne lite och ställde in henne så hon fick stå inne en stund. När vi ställt in henne så hämtade vi Röskva och Dimma, då jag skulle rida ut på Dimma och Sanna gå bredvid med röskva så hon fick komma ut lite. Men innan vi red ut så satte vi oss och åt pizza som pappa kom med ;) 
När vi komm tillbaka så borstade vi dom osv.. Sen släppte ut dom i hagen för att sedan hämta Storm och Molnia. Förs red jag Molnia, hon hade väldigt svårt för att lyssna idag men tillslut så lyssnade hon. Arbetade henne i mest trav och lite galopp. :)
Sen hoppade jag upp på Storm och red honom, jag arbetade mest i trav med honom, men också lite i galopp, fast mest i högeravarv.. Sen när dom var färdig ridna släppte vi ut dom och fodrade sedan i hagen.. Sen fortsatte jag att mocka klart de två boxar som var kvar och halmade lite.. Sen fyllde Sanna Nammarkun's hö nät och sen satte vi oss i höt och kollade på ett avsnitt av Vänner.. Sedan var det dags att hämta in hästarna!
Sen kom pappa och hämtade oss och nu är vi hemma! En lång beskrivning efter en lång dag ;) Men detta är iaf hur våran dag sett ut! Hoppas ni orkade läsa allt! 
// Johanna
 
Foto; Johanna Kamera; Canon eos 1000D Model; Storm, Namie, Dimma och Röskva