VINTER! Alltså egentligen vill jag inte dissa vintern i sig, utan jag tycker faktiskt om vintern.. Men för oss som rider utomhus året om så kan vintern bli lite jobbig. Det kommer va kallt att rida, särskilt om vi vill rida ut en lång runda.. Det kommer ju vara kallt när vi rider på banan också såklart, vilket är en nackdel.. Så måste verkligen införskaffa mig vinterkläder att ha i stallet! Både jag och Sanna är nog överrens om att vinterkläder måste inhandlas!
Så det är mest kylan som är en nackdel, vilket är superjobbigt då man verkligen blir stelfrusen av att rida när det är skit kallt ute! 
Men med rätt kläder kommer denna vintern att gå galant! 
Det tror iaf jag (Johanna) att den kommer göra, sen har jag ju bra sällskap i stallet, så det kommer gå fin fint! (sällskapet är Sanna för er som ej förstod det)
BILDERNA LÅNADE FRÅN GOOGLE!