Usch gillar inte att skriva sånt här, haha är verkligen inte bra på det! Blir lättare på svagheter sen haha, där har jag mina brister!..
Mina (Sanna) styrkor som ryttare är att jag inte stressar fram någonting inom ridningen utan tar det i takt med hästens utveckling, det får helt enkelt ta den tid det vill. Jag vågar prova på nya saker och utmana på mig själv och hästen. Är snabb med att ge beröm om hästen är duktig eller gör som jag ber den om :)

Molnias styrkor är att hon alltid är posetiv till att arbeta och vill alltid göra rätt, hon försöker även om hon är rädd eller inte riktigt förstår. Hon är sammarbetsvillig, trots att hon har sina dagar då hon inte alls är med på noterna. Hon är starkare i vänster, lika så jag. Där av att vi har lättare att arbeta tillsammans i det varvet.
 
 
Det tog oss ett år att komma dit vi är idag, men det har det varit värt. Vi har haft så kul på vägen, jag älskar dig min underbara häst ♥