Hoppning/Dressyr  -
Dressyr!

Svart/vitt -
Svart ;)

Ponny/ Häst -
Båda!
 
hur länge har du ridit ?
Intresset har alltid funnits och har hållt på från och till, men cirka 1 år nu när jag tog upp allt igen.
 
vrf började du rida ?
Det är en väldig terapi för mig, och även att känna samhörighet med ett sådant mäktigt djur och sen är det roligt såklart ;) Men när man ger sitt hjärta till en häst, kan man vara säker på att man får så mycket mera tillbaka!
 
Vad är era mål?
Mitt mål är att utveckla både mig själv som ryttare och Storm mestadels i dressyr.
 
hur gamla? 
17 år
 
vad heter era hästar? 
Namarrkun, Molnia, Dimma, Storm, Röskva
 
har ni några andra intressen utöver ridningen?
Gymmet, badminton, festa, va med vänner & Pojkvän! :)
 
vad är era mål med era hästar? 
Att dom ska få rätt träning och må så bra som möjligt såklart, och även att få komma ut och tävla lite smått! :)
 
Vad tycker du gör en bra blogg? 
Designen, bilder och rätt stavat!
 
Vad är det bästa med hästar?
Att utvecklas, att träna länge och sedan se hur dom klarar det! Också all glädje som man delar, med sin bästavän.
 
Vad satsar du på inom ridningen? Hopp/dressyr/tävla/ha kunskap för egen häst etc etc??
Dressyr ligger mig varmt om hjärtat och är det jag satsar på, klart jag hoppar ibland.. Men mestadels dressyren! Men all kunskap är värdig kunskap!
 
Varför bloggar du? 
Det är roande och för att jag om några år ska kunna kolla tillbaka och se hur vi utvecklats.
 
Beskriv en häst som du helst INTE skulle vilja rida 
För mig finns det ingen häst jag inte vill rida, alla hästar har sina dåliga sidor precis som människor, men också precis som människor så kan dom vänja sig av med dom!
 
Bjuder på en bild på min nya katt som jag och pappa införskaffade oss efter oscars död..