En utav mina största önskningar när jag var barn var att skaffa egen häst. Var så ivrig att skaffa egen så det fanns inte, log med hela ansiktet när jag fick hjälpa min syster med hennes häst, och när jag fick ansvaret för den under några dagar. Har nog aldrig vart så glad som då :o)
Under flera års tid så hjälpte jag ständigt till på ridskolan med allt som behövdes göras, mocka, fodra, in/utsläpp, rida, hjälpa nybörjare osv. Bara det hade med hästar att göra så ställde ja upp, 5 dagar i veckan. 

Men nu när man verkligen förstår ansvaret med en egen och allt där till så är jag nöjd med att ha medryttarhäst. Visst under den månaden när ja hade hästarna själv och samt dom nästan två veckorna jag verkligen hade Molnia som egen (när jag flyttade henne till ett annat stall) Så kändes det verkligen som min största barndomsdröm gick i uppfyllelse haha!
Skulle utan problem kunna köpa häst, OM jag hade haft pengarna till det.
 
/Sanna
 
Jag och Berlock 2006 ;)