... gången som jag skuttar lite med Namarrkun, var förstå gången på tre år som jag provade att hoppa henne lite granna. Inga speciella höjder utan skulle mest känna på lite hur hon var. Bockade bara en gång efter andra gången på hindret, duktig tjej! 
Sen flöt allt på, hon var lite stark men hon tyckte det var kul och hade nog gärna höjt en aning till men första gången och det kändes bra, ville inte hoppa högre häller då jag inte riktigt hade koll på henne då hon gärna sprang fortare emot än vad som var nödvändigt. Men nästa gång, då jäklar ;) min nya hoppstjärna ♥
Dressyr red jag inte så mycket, men jobbade henne lite i galoppen så jag skulle få henne lite lugnare, och där gick det riktigt bra, hon krullade ihop sig en aning lite men annars är jag jäkligt nöjd med henne idag!
 
/Sanna
 
 
Som ni ser, något ihopkrullad när ja inte fick ihop henne ordentligt :/
Skärpan var inte den bästa på alla bilder, men men vill den inte så vill den inte ;)