Idag blev det en uteritt på tre personer, jag, Johanna och Marianne. Red Molnia idag, till en början kändes hon väldigt seg och motvillig. Men när vi travade lite längst en åker så ångrade jag mig. Helt plötsligt hade ja en häst som studsade på stället och "morrade" innan ho stack iväg längst åkern fram till nästa häst haha! Bara lite sådär pigg och en häst som tyckte det var roligt att få trava lite mer än vad jag gjort tidigare haha så söt!

Annars så kändes hon mjuk o fin, något stel i skänkelvikningarna åt vänster? :o men åt höger gick det super. Det som annars brukar vara tvärt om :o
 
Var i Skara tidigare idag, bestämde oss i slutet att bara åka dit och åka till Skövde snart. Men blev ett par mörk blåa ridbyxor med hem, i ett mera slitstark kvalite vilket kan behövas eftersom jag sliter sönder ett par byxor på några veckor.. Men dom var iaf grymt sköna och kostade ändast 300.. Förut strax över 500 så de var riktigt billigt faktiskt ;)
 
Bilder får ni imorgon på hur dom sitter på och även hur dom ser ut. Men nu måste jag sticka iväg!
 
/Sanna