Hej på er!
Idag var jag och Sanna uppe i stallet! Började att jag red Storm och gick över en del bommar och lite böjning och sånt även en del trav.. Sedan bytte vi hästar så red jag Molnia, vilket gick helt okej! Hon var lite kämpig med formen i höger, men det gick efter lite lirkande! I traven var det ännu svårare i höger men släppte någolunda iaf! I vänstervarvet var det inga problem alls faktiskt! Där var hon fin! :) 

Ikväll ska vi till Emelie och ha lite tjejkväll och fira henne som fyllde år igår! asnice!

Sen imorgon och söndag ska vi även passa hästar, vilket blir nice! :) Så det blir upp tidigt imorn för stallsysslor! :) Ha det bra så hörs vi, pusshej!
// Johanna 

Bjuder på en bild från en av de första gångerna jag rider Molnia! Ska även försöka filma någon dag så ska ni få se skillnaden! Det är enorm skillnad på mig, hehe!