Så blir det nog inget stall på hela veckan. Men allt kan ändra sig,så mycket just nu så jag måste hinna ikapp livet, skolan, familjen, vänner o a allt som ska hinnas med att göras! 
Känner att jag är väldigt dåligt på att uppdatera er just nu, och när jag väl gör det så är det extremt ovärda och tråkiga inlägg :( Men lovar er att ja ska allt ge tillbaka allting, som jag missat att ge er. Gud vad jag bara vill ha lov just nu, spendera alla timmar om dagen i stallet och bara mysa med bästa hästen! 
 
Hatar att vara hemma när jag vet om att jag faktiskt kan åka ut till stallet.. Men när kroppen säger en sak och hjärnan en annan så blir det så ibland. Hoppas att ni förstår och har tålamod, ni är bäst ♥
 
Så nu fick ni er en liten förklaring till hur läget är just nu och lite kort om varför det är som det är med b.la. uppdateringen.
 
/Sanna