Först vill jag börja med att säga att det var kul att så många ställde frågor! Och hoppas att ni har haft en bra jul än så länge och att ni får en fortsatt trevlig jul!

Hur länge har du ridit? Har ridet i 10 år 
En bra blogg som du läser? pageryd.se dressyrmupparna.se 
Bästa julklappen? :) 
besökar rekord (unika) Oj, det har jag faktiskt inte koll på om jag ska vara ärlig.. :o
katt/hund Både och
vilka bloggar ni läser pageryd.se dressyrmupparna.se ponnysanning.se
hur långt ni vill gå med er blogg längre än såhär iaf ;)
blev du nöjd med dina betyg?:D Som jag fick nu i 2:an? Nja det är jag väl, men dom kunde varit bättre haha.

Hur är era hästar att rida? Dom är väldigt olika från häst till häst. Molnia är lite mer åt det känsliga hållet både för skänkel och hand, och har väldigt lätt för sig. Medans t.ex. Storm är lite mer åt det tröga hållet men även han är väldigt lättlärd. Dom andra hästarna väldigt personliga dom också :)
Hur måna egna hästar har ni haft? Jag själv har aldrig haft egen, men har hjälpt till med min syster när hon har haft egna.
Har du egen häst? Nej inte som är min på riktigt. Men Molnia är ju min ändå <3
Har du din häst hemma? Bor mitt inne i centrum så nej det har jag inte, men har henne på cykelavstånd.
Vad är de bästa respektive sämsta me vintern / sommarn?:) Bästa med vintern är alla härliga snögalopper och mysiga uteritter i djup snö, sämsta är att det är kallt och det blir mörkt så fort. Bästa med sommaren är alla underbara långritter man kan göra, ljusa och varma dagar. Sämsta är väl alla mygg o knott som kommer :(

Vad tycker du/ni om min blogg? :) Trevlig :)
Hur gamla är du/ni? 17 men 18 i Januari
Favorit film? :) Black Beauty helt klart! 
Vad tycker ni om min blogg? Trevlig :)
Vad är era mål med Storm och molnia ? Eftersom jag mestadels (alltid) rider Molnia så får jag tala för henne. mitt mål med henne är att komma ut på någon liten tävling framåt våren/sommaren :)
Är storm duktigt på att Hoppa Han kan han också, han har ju ingen snygg teknik men över kommer han iaf på ett elle annat sätt ;)
Är han inte lite överviktig ? Jo det är han allt, men betydligt mindre än förut ;)