Vad tycker ni om min blogg?
- Din blogg är väl helt okej! :)

Vad är era mål med Storm och Molnia?
- Jag rider ju Storm, så kan inte svara för Molnia då det inte är den hästen jag ska ha planer med. Men jag vill självklart komma ut på någon liten tävling med Storm, hoppning blir det då. Jag rider ju helst dressyr så vill väl helt enkelt lära Storm dressyr och visa er att även han kan han med!
Men mitt största mål är nog att ha kul och känna att detta älskar jag, för annars vore det ingenting.
 
Är Storm duktig på att hoppa?
- Ja, alltså han har ju inte världens snyggaste hoppteknink, men även han kan faktiskt hoppa. 

Är Inte Storm lite överviktig?
- Alltså, Storm är rätt grov tycker jag i vanliga fall också så han kan inte bli hur smal som helst. Men det klart att han skulle behöva gå ner ett par kilo, men det är en stor skillnad på honom nu från det att jag började!

Vad tycker du/ni om min blogg?
- Brukar icke läsa den, men den var fin!

Hur gamla är du/ni?
- 17 snart 18
 
Favorit film?
- 8 mile & Lejonkungen helt klart!

Vad är det bästa med vintern/Sommaren?
- Med vintern tycker jag helt klart snögalopp och mysfika med varmoboy i stallet!
Sommaren är helt klart alla underbara ridvägar, mysiga långritter och fint och ordentligt underlag!

Hur länge har du ridit?
- För mig har hästar funnits i familjen jämt, då min mamma alltid hållt på med det & nu har hon ett hästföretag! Men det har inte blivit så egentligen att jag ridit "ordentligt" förrän jag började rida Storm.. & Storm hade jag ridit cirka 1 år i slutet på sommaren/början på hösten! & ångarar inte en sekund att jag har fått tagit del av världens bästa häst!
 
Har du egen häst?
- Nej detta är inte min egna häst, även fast det ibland känns som det :D
 
Har du din häst hemma?
- Det är ju inte min häst och nej den är inte hemma. Men det är cykel & gångavstånd så absolut inte långt!

Hur är era hästar att rida?
- Storm är verkligen rolig att rida, men han kan vara lite svår ibland, men han är så charmig så det gör inget!
Molnia gillar jag då jag hon kan dressyr och är skön att rida!
Namarrkun är verkligen en superhäst! hon är vårt stjärnskott i både dressyr och hoppning!
Dimma är väl den som är minst utbildad eller vad man ska säga och också våran yngsting, men hon är rolig att rida ut och och väldigt egen personlighet!
Röskva är våran äldsting och våran snällaste pärla, hon skulle kunna gå förbi andra världskriget utan att röra en fena! Hon är så snäll och faktiskt rätt dukig häst!
 
Hur många egna hästar har ni haft?
- Aldrig haft någon helt egen häst.
 
Blev du nöjd med dina betyg?
- Går ju gymnasiet så då får man betyg när kursen är slut och inte när det är jul, så har inte fått nåt än.
 
Besöksrekord (unika)?
- Faktiskt ingen aning men kan vara 300-350 kanske?

Katt/Hund?
- Båda såklart!

Vilka bloggar läser ni?
- Jag läser http://www.tyrashastar.se/ , dessie, paow och sen mina vänners såklart!

Hur långt vill ni gå med eran blogg?
- Alltså för mig spelar det ingen roll, visst är det kul att kanske hamna på horsespot eller nåt, men bloggar mest för att kunna se min egna utveckling!

En bra blogg som du läser?
- Ännu en gång, http://www.tyrashastar.se/ 

Bästa julklappen?
- Skulle nog vara en resa, eller en egen häst eller nåt ;)