Som Johanna nämnde så släppte vi hästarna på ridbana, ridninge för min del var jag tvungen att skippa idag just för att mitt knä inte är som det ska, ser mer ut som en fotboll... Men iaf, hästen måste ju röra på sig ändå så bestämde oss för att släppa dom.

Innan Johanna kom och vi gjorde det så fixade jag stallet, mockade, fodrade, osv. Helt slut i kroppen i sinnet efter att inte ha sovit knappt sovit något i helgen för att knänt har spökat, så somnade till i någon timma när jag kom hem haha, som "tur" är ska vi inte upp något mer idag. 
Nu är blir det att inta soffläge och jobba med bloggen lite, sen ska jag även städa (om jag nu klarar av det) och även baka! Puuh, bara sätta fart känner jag :o
 
/Sanna
 
Fick massa söta bilder på Molnia o Storm igår, men även Namie ville va med och pussas lite ;)