Idag var jag Sanna och Timmy uppe i stallet.. Först var vi som sagt uppe och släppte ut dom små djuren, sen cyklade jag och Sanna hem för att sova några timmar till.. 
 
Sen drog vi upp igen på eftermiddagen och då fodrade vi först i hagen och gick sedan vidare till att mocka och fixa de flesta stallsysslorna! Sen efter det så skulle jag rida Storm, men eftersom att min pojkvän vart så uttråkad, vilket jag förstår, så hoppade jag av så fick Sanna rida istället så höll jag honom sällskap istället!
 
Sen efter det körde vi lite NH med Namarrkun och Molnia! Men om Molnia får Sanna skriva sen! 
 
Namarrkun var iaf väldigt pigg och lyssnade bra, hon stannade och stog still på kommando utan att följa efter mig och sen när jag ropade så kom hon.. Hon gick även efter mig och stannade när jag stannade och travade när jag började springa! Hon var superduktig helt enkelt! Detta ska jag definitivt köra med Namie oftare! Hon är så mysig! 
 
Sen efter det släppte vi ihop Molnia och Namie på ridbanan så fick dom busa av sig! Fotade även en del idag som ni får här nedan.. 
 
// Johanna
 
Foto; Johanna & Sanna Camera; Canon eos 1000D Model; Storm, johanna, Namarrkun & Molnia