Hej på er!
 
Igår var jag ju somsagt med Julia och red hennes hästar. En av hästarna som stog där har jag ridet förut, eller provridet eller hur det nu var, detta var då runt  2006 så det var några år sedan haha. Men själva ridningen gick super bra, men bilder samt videor får vänta lite då jag inte har min egna dator osv och kan då inte ladda upp bilderna osv :( 

Idag ska jag på möte kvart över 3, och har fått värdens förkylning så går på halstabletter nu så idag blir det varken gymma eller ridning tyvärr. Troligtvis inte imorgon häller, om inte hostan har blivet bättre! Rätt surt nu när det är lov och allt och jag var så taggad på att rida varje dag och vara ute i stallet och ja allt va ja nu ville göra :(

/Sanna
 
Foto; Lina Kamera; Canon eos 1000D Model; Johanna Molnia, Sanna Storm, Julia Blekken.