Hej!
 
Igår kom jag inte in på bloggen utav någon anledning när jag äntligen hade internet.. Men iaf, så är jag hästvakt i helgen. Var nere och släppte ut dom igår runt halv 7 tiden, tog med mig hunden och sedan gick ja hem och sov. Vid 2 tiden cyklade jag ner igen och fodrade, mockade och allt sånt där. Red Storm lite på banan, men var väldigt hårt och isigt så blev inte så länge. Men han vart i alla fall super duktig!
 
Tog även ut Dimma på en kort sväng, vilket hon uppskattade, några tappra försök till att bocka men det gick inte så bra för henne haha. Och sist men inte minst så tog jag en promenad med Molnia eftersom hon inte kändes fräsh i benet i fredags. Fodrade klart i stallet osv sen fick mamma komma och hämta mig utav en anledning..
 
Idag så var det planerat att hästarna skulle få gå ut en halvtimma senare av en anledning, men så ringde inte mitt alarm så vaknade i full panik klockan 9 och fick skynda mig till stallet och släppa ut dom små djuren.
Cycklade hem igen och åt frukost, och ska nu klockan 12 ner till stallet igen för att pyssla med alla hästarna. Runt 3-4 tiden blir det troligtvis en uteritt med Johanna! :)

/Sanna