Idag tog jag in Molnia och pysslade lite med henne, samt körde lite NH med henne, eftersom att hon inte ska gå så mycket då hon har ont i benet lilltjejen! Men hon var mer än busig så när Namie kom in på banan (tänkte lite fin fotning av både två men så blev det ju inte riktigt haha) Så blev det full fart och hon såg så glad ut :')
Men iaf, övade på att hon skulle följa efter mig när jag gick, stanna när jag stannade och backa när jag backade. Vilket gick super bra, hade henne först i grimma och grimskaft, men efter ett tag när jag kände att hon lyssnade på mig så släppte jag grimskaftet. Utan större problem så följde hon efter mig och gjorde det jag bad henne om lika snällt och fint som innan. Men vad gör hon inte för lite godis? ;)
 
Förmodar att det blir samma "jobb" imorgon också. Om inte så blir det en ordentligt make up, med massa gos och borstning. Det är hon värd min fina!

/Sanna

Foto; Sanna Kamera; Canon eos 1000D Model; Molnia