Hej!
 
Har varit lite off från blogg sidan nu ett tag, har inte haft tillgång till internett hemma så har inte kunnat uppdatera er tyvärr.

I alla fall, i söndags så cyklade jag själv upp till stallet och släppte ut dom små djuren, samt morgon fodrade i hagen. Senare på eftermiddagen åkte jag ner igen för att lunch fodra, fixa stallet, fodra inne osv och rida. Red ut en kort sväng på Molnia, skulle ridet i skogen men det var massa som sköt emot oss så valde att rida hemåt igen. Tog en galopp på vägen hem, hon kändes fin och lyssnade för det mesta.

Tanken var sen att Storm också skulle få komma ut, men eftersom att dom sköt så mycket så red jag lite lätt på banan med honom. Kände igenom han, böjde och ställde och travade en del. Han kändes super fin så red inte alls länge, ca. 30 min.
När jag var färdig med allting i stallet och hästarna hade fått varit ute en stund till så gick jag och hämtade in allihopa, satte på dom täcken och sa godnatt.
 
I Måndags drog jag också upp och släppte ut och morgonfodrade själv. Hästarna ville mer än gärna ut och få mat haha. Åkte hem och sov en stund, innan Johanna ringde och väckte mig haha, bara upp igen och ner mot stallet. Fixade iordning hela stallet, fodrade i hagen, samt inne i stallet. Innan vi tog in Molnia och Storm och tog med dom ut på en promenad ute på vägen. Molnia lyssnade super bra på kommando att stanna. Så duktig min fina!
 
Idag (tisdag) så tog jag cykeln själv upp till stallet, släppte ut hästarna, fodrade i hagen och åkte hem och sov i ca. 3 timmar innan Johanna ringde. Då vare bara upp igen och ner till stallet. Fixade iordning hela stallet, fodrade, fyllde vatten i hagen, mockade, och ah alla stallsysslor innan Marianne och Claes kom hem. Därefter tog vi cyklarna och drog oss hemåt haha. Hästarna fick alltså vila idag, men det förtjänar dom efter att ha gått så bra det senaste! :)
 
/Sanna
 
Foto; Johanna Kamera; Canon eos 1000D Model; Jag och Molnia