Hej! Dåligt av mig som typ inte har bloggat på sista tiden..Men har inte ridit så mycket och har mest vart med kompisar eller vart hemma och deppat. Verkligheten har kommit ikapp mig! 
Nu är allt tillbaka efter juluppehållet, nu är det möten 1 gång i veckan på psyket, byte av läkare och en massa medicin möten.. Allt är tillbaka och verkligheten kommer in i mitt liv.
Så just nu är det mycket, mina mediciner fuckar ur mig ibland och jag mår lixom inte ens okej.. Men ska försöka fixa en del tidsinställda inlägg nu osv.. Så ni får en del att läsa om så jag kan vara lite aktiv iaf!
 
Men imorn ska jag nog iaf antagligen upp och rida iaf Storm en sväng, kanske rider ut till och med.. :) Får se helt enkelt, men rida ska jag iaf! :) Så bloggar om ridningen imorn! :) Var ju ocksås som sagt uppe en snabbis i stallet förut, var ute i hagen och myste med Storm och Namarrkun en sväng, supermysigt! Men imorn är det slut på vilan! Även fast jag nog inte kommer kunna rida igen förrän på Söndag då jag ska bort Fredag - Lördag antagligen! :) 
 
Men vi hörs mer senare! // Johanna
Bild på mig när jag rider en av hästarna som Julia rider i början av 2012 typ..
Photo; Julia Kamera; Canon eos 1000D Model; Johanna & Bläcken