Påväg upp till stallet förut idag så hände en olycka då jag ramlade med cykeln HAHA. Drog upp hela handen, men åkte i alla fall vidare till stallet. Men mamma fick komma till stallet direkt, så vi kunde åka till vårdcentralen och kolla upp det, då hela handen var täckt av blod. Så han bara säga hej en snabbis till min lilla totto, släppte ut Storm i hagen igen och åkte vidare till vårdcentralen, och sen vidare till Akuten i Lidköping.
Där visade det sig att det var ingenting brutet men ett djupt sår, som behövdes opereras, och ta ut tre gruskorn typ och ta bort skin bitar. USCH!

Så nu är vi hemma igen efter 6 timmar där, och imorgon drar jag upp till stallet och hämtar min cykel, hälsar lite på hästarna och pussar Molnia. Sen hem igen och in till Akuten igen för att opereras igen, eller ah denna gången mest ta bort grusbitar och annat som ligger löst. Som tur är behövde jag inte sys!

*peppar pepper ta i trä*
 
/Sanna