Hej!

Många övar någon sport utöver ridningen, eller har någon sport eller aktivitet utöver stallet, hästarna, och ridningen. Själv har jag länge hållt på med fotboll, men en karriär jag lagt på hyllan men gärna skulle börja med igen vid sidan av ridningen.
Men annars så gymmar jag (eller ska börja igen) Har hund, så är ju ute och går några gånger om dagen hehe, och sen har jag ju stallet, cyklar/går oftast dit, men ibland får vi sjuts ;)

Finns så mycket jag skulle vilja göra, rida, fotboll, gymma, boxning, plugga och få bra betyg, hinna med alla vänner. Åh, kan det inte finnas några timmar extra på dygnet och lite mer ork? :O
 
/Sanna
 
Bild lånad från google.se
Hade vart skit fräckt att få slå ut all ilska man har inom sig på någon som faktiskt är med på det men ändå på ett proffsigt sätt :o