Anledningen till att jag inte bloggat på två dagar nu är för att jag inte har haft tillgång till internet och inte varit hemma eller hunnit. Men nu har jag en liten stund över innan jag måste städa rummet och sticka iväg till stallet!
 
Iaf, i Onsdags så red jag ut med Mirjam, red en runda ja inte ridet förut och Molnia kändes bra, men lite spänd men det mesta släppte under turen. Red ut på en åker i kanten och snacka om att Molnia blev taggad :o Någon häst som tyckte det var kul iaf kan man ju lugnt säga!
 
Sen igår (torsdag) så red jag lite backträning. Började med att värma upp henne i skritt,trav o galopp ut med vägen, där var hon en aning stretig och ville inte ta stödet i handen och allting var farligt. Men när jag sa till henne att det var nog så och började klättra lite så tyckte hon det var super kul och började verkligen arbeta och lyssna super på mig! Red Upp och ner för en backe, sen red jag upp för en backa som var mitt i en annan backe, och dom två sista gångerna lät jag henne galoppera upp för backen vilket hon tyckte var super kul. 
 
Så under onsdagen var jag nöjd med henne och även under torsagen vart jag super nöjd med henne, och man tar bort värmningen då jag mer än allt bara ville ge upp i värmen. Annars är jag super nöjd med min lilla häst ♥
 
/Sanna
 
Har lite bilder o så från dessa dagar, eller ah sen igår iaf, men dom kommer upp ikväll. Nu måste ja skynda mig att fixa iordning rummet, ser ut som ett bombnerslag typ :o