Någon du saknar?
Jasmine ♥

Något du aldrig skulle blogga om?
Det som inte har med våran blogg att göra? :o

Någon kommentar du blivit riktigt sårad av?
Sårad och sårad, men kränkande kommentarer från folk man en gång vart vän med känns rätt hårt

Något du gärna skulle förändra?
Min sits!

 

Något du känner att du kan bli bättre på inom bloggandet?
Uppdateringen!

Något som du aldrig i ditt liv kan tänkas göra?
hoppa bangyjump/fallskärm

Något djur du skulle vilja ha?
Hund (igen)

Något du skulle vilja uppleva igen som har med hästar att göra? 
Visa alla att jag och Molnia kan om vi bara vill!

Någon du gillar?
djur :D

Något som får dig att må dåligt? 
Om mina vänner eller familj blir skadade eller mår dåligt!

Något du vill köpa just nu?
Molnia ♥

Någon du ser upp till?
Min morbror

Något du gör ofta?
Lyssnar på musik

Något du tycker är tråkigt?
att ha tråkigt :o

Något du verkligen vill ha nu?
Fint väder!

Något du vill göra innan du dör?
Gå ut skolan och skaffa familj!

Något klädesplagg du ALDRIG skulle sätta på dig?
en blommig klänning!

Någon du kan berätta allt för?
Johanna, & Julia

Något som gör dig ledsen?
När nära mår dåligt

Något som gör dig glad?
Mina vänner, pojkenvännen, skolan, hästen, träning

Något du gör när ingen ser?
fula grimarser 

Någon du skulle vilja göra en jorden-runt res med?
Johanna, min familj,

Vad skulle du göra om Molnia en dag var borta?
Undrart vart hon var, blivet förstörd, frågat Marianne

Någon du aldrig skulle kunna leva utan?
Molnia, min familj, vänner

 

/Sanna