När jag kom hem från Bion förut (vi såg Dumma mig 2) så började jag med att skrubba rent deras vattenkar och fylla på nytt fräscht vatten. Efter det var klockan rätt mycket så började flytta över hästarna. Allt gick super bra tills Dimma skulle in, hon ville inte följa med över i andra hagen. Så hon sprang runt där och var skit snygg (självklart hade jag inte kameran med mig ut :( ) så efter ca. 50 min fick jag tag på henne, hade nästan kommit över i andra hagen, då hon lirkar sig ur grimmar, men som tur var stog hon stilla där. 
 
Väl över i andra hagen så skulle ja fånga in Namie, skulle kolla till henne och eventuellt rida. Men då vägrades hon fångas, hon hade även munkorgen på sig så vart ju tvungen att få tag i henne. Men efter ca. 10 minuter så fick jag tag i henne. Puuh. Mycket springande idag haha!
 
Så blev ingen ridning på henne, helt slut så nu ska jag sova tidigt ikväll! Imorgon blir det en fullspäckad dag! Fota, rida, rida igen o möta två kompisar som ska hålla mig sällskap lite, sen kommer även mamma förbi imorgon förmiddag, så måste komma i säng tidigt ikväll om jag ska komma upp imorgon :o
 
 
/Sanna