Har inte sovit ett skit inatt då jag vart ute med en kompis som mådde lite dåligt och sen så älskar mina grannar att möblera om mitt i nätterna, så har haft en väldig huvudvärk och bara slappat hela dagen. Tills jag blev rastlös och drog ner lite spontant till stallet. Blev riktigt sugen på att hoppa, men när jag hade värmt upp Molnia en stund och hoppat över ett litet räcke 2-3 gånger så gick hon så fint i dressyren så jag la fokuset mera där. Hoppade några gånger för att variera, det var ju ändå hoppningen jag skulle träna men aja! Hon gick iaf väldigt väldigt bra idag! Varför har man aldrig med sig någon som fotar när hästen går som bäst?? :(

Red väl kanske i 45 min. Jag kan säga att jag hade en väldigt avspänd och trött häst efteråt ;) Men hon var väldigt böjbar och stabil i båda varven. Kunde till och med sitta ner utan att hon trappade upp med huvudet som hon annars brukar göra! Så jag är verkligen nöjd! Även galoppen satte vi väldigt bra idag, dock lite för fort i höger och utan någon form så, men jag är riktigt nöjd med min prinsessa idag ♥ Synd bara att ingen fotade :(

/Sanna