Som jag nämnde tidigare så fick det bli en uteritt på Molnia, blev lite galoppträning vilket var ett tag sen så kände att det var dags nu. Övade mycket att korta ihop henne, då vi har lite problem med att få till den kortare galoppen. I vänster gick det super och jag blev förvånad över att vi klarade av att hålla en såpass kort galopp haha duktig tjej! Höger är betydlig jobbigare, men där jobbade jag mestadels på att få en lugn galopp och att hålla den. Det gick väldigt bra det med. Sen skrittade jag hem på en nöjd häst.
 
Sen tog jag ut Storm en stund, dock fick han gå på banan och repetera grunderna, böja/ställa, följa med, stanna osv. Eftersom det var ett tag sedan han gick så ska jag börja sätta igång han nu igen, så vi klarar av att komma runt tävlingsbanorna i höst ;)
Han var super duktig, han är ju en aning stel, men tyckte han släppte till riktigt bra idag och frustade som tusan, duktig ponni ♥
 
/Sanna