Som det ser ut just nu så får bloggen stå som den ser ut, i hopp om att någon kan hjälpa mig att fixa det som hänt eftersom att meny raden och allt det dära har försvunnit, men att det inte är så på någon annan. Så det är något fuffens.. Men jag ska göra så gott ja kan och försöka hitta någon som kan hjälpa mig :D Men jag tror ni överlever att det inte finns någon meny och att inläggen är snea :/
 
I kväll blir det som jag skrev tidigare, "stallmöte" ska prata med Marianne om vad som händer och sker i sommar osv. Sen blir det även lite dressyrjobb på banan inplanerat innan =)
 
Hoppas ni har haft en bra dag hittils, och ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare ikväll puss :*
 
/Sanna
 
Skulle vara duktig o försöka fota en ny bakgrundsbild till våran facebook sida, men självklart var det alltid någon häst som inte blev med helt.. tillslut tröttnade Storm och sprang iväg haha!