Hej på er!

Nu är vi åter igen där när det är svårt i livet, och uppdateringen blir bokstavligt talat hemsk!! Jag är på praktik hela dagarna från halv 8 och kommer hem runt 4 halv 5 tiden, då är det bara ut med hunden och sen äta. Sen är jag helt slut och däckar i soffan eller om jag hinner in till sängen haha! Helt slut med andra ord. Helt slut i huvudet, för mycekt stress i vanliga fall, också kommer nu praktiken som är relativ lugn men mycket att göra hela tiden, måste vara på topp och le och vara positiv hela dagarna, vilket inte är min starka sida haha. Men det funkar super bra! Har bara två dagar kvar nu, och till helgen ska jag vara såpass fräsch i fingret/handen att jag vågar mig på att rida! Vilket ska bli riktigt skönt, gött att komma igång på rätt spår nu igen efter såpass långt uppehåll tyvärr!
 
/Sanna
 
Foto; Johanna? Kamera; Canon eos 1000D Model: Ja och Storm