Igår red jag Molnia en sväng på banan samtidigt som Johanna red Storm. Molnia vart pigg, men hon var så sjukt duktig! Det var faktistk ett utav dom bästa ridpassen på henne, eller ah, iaf på länge! Övade mycket volter och att hon skulle följa med mig för vikthjälper. Att hon skulle böja sig ordentligt och att hålla formen i omställningarna (dock inte problem) men även i igångsättningar till trav, och i slutet blev det även när jag saktade av. Tyckte att hon gjorde det förvånansvärt bra, då hon nästan inte höjde huvudet någonting när jag varken saktade av eller satte igång henne i slutet. Där valde jag att avsluta när hon kändes mjuk och fin i båda sidorna! Blev så stolt över henne när hon verkligen går så fint!
 
Sen red jag Dimma en stund på banan, först kom vi inte alls överens, men efter ett tag och ryttarbyte en gång så gick det mycket bättre. Här övade jag inte något speciellt egentligen. Lite volter och att hon skulle följa med mig när jag svängde och ville att hon skulle göra det. Tillslut var jag nöjd med det hon presterade så då avslutade jag här också!
 
/Sanna
Foto; Johanna Kamera; Canon eos 1000D Model; Dimma