Godnatt? Eller vad heter det nu? Aja, klockan är iaf över tolv så det blir väl för gårdagens pass då?
 
Red först Molnia en sväng, bara rakt över vägen vilket gick super bra. Övade mycket trav med tempoväxlingar, tog även en galopp och övade på tempoväxlingar. Tyckte hon vart helt okej, och hon lyssnade faktiskt förvånandsvärt bra, så red kanske i 30 min eller någonting. Men det tyckte hon va riktigt kul att få ut och sträcka lite på benen!
 
När jag kom tillbaka så frågade Marianne mig om jag ville följa med henne och dimma ut på en sväng på Storm. Så då gjorde jag snabbt iordning Molnia, och hämtade in Storm. Även här gick det bra, red runt hela skogen och tillbaka. Tog två galopper, och här vart det två bocktendeser i andra galoppen, men ingen åkte av iaf ;) Båda hästarna vart mycket nöjda, och även hunden Issa som fick följa med ut. Och såklart var ryttarna också nöjda efter dagens pass!
 
Imorgon blir en händelserik dag, rida ut med en kompis runt Husaby (Gössäter eller va hon nu sa) Ska bli riktigt roligt, får väl se hur många gånger jag åker i marken haha !

/Sanna
 
Foto; Sanna Kamera; Sony Ericsson Model; Storm