Hejsan!
 
Igår var jag somsagt uppe hos Mirjam en stund och snacka, träna Pinto och bara hade det trevligt! Skulle egentligen åkt ner och skrittat min fina, men åkte ner till grannstallet och var med Julia en stund. Och följde sedan med henne till hoppträningen för Magnus Österlund på Törnsäter o fota lite o vart lite hästskötare. 
Sov även kvar hos Julia över natten, tråkigt nog skulle hon upp till skolan imorse, så blev inte alls mycket till sömn hehe, mycket o prata om ;)

Men så vid 20 över 7 imorse var det bara att trampa ner mot Götene, när jag kom hem var tanken att sova. Men då pratade jag med min låtsas pappa istället och fick en väst o lite saker. Samt att vi fick främmat sen så kunde inte med o sova då haha!

I Eftermiddag ska jag åtminstonde ut och skritta min älskling en stund. Det behöver hon, imorgon blir det nog ett dressyrpass eller lite hoppning, och på söndag blir det samma, antingen dressyr eller hoppning, beroende på vad jag gör imorgon ;)

/Sanna
 
Foto; Sanna Kamera; Samsung Model; Namie, Molnia, Storm