Hur högt har du hoppat?
110
Vad är de högsta du hoppat med A ponny?
Kanske 50 cm? 
Hur högt har du har du hoppat med B ponny?
Kanske 50 cm, var längesen man red så små ponnysar så kommer knappt ihåg, men på ett ungefär :o
Vad är det högsta du har hoppat med C ponny?
1 m
Vad är det högsta du har hoppat med D ponny?
80cm
Vad är de högsta du hoppat med häst?
110
Vad är de högsta du hoppat barbacka?
typ 80 cm
Vad är det högsta du har hoppat utan stigbyglar?
70 cm
 
Ramlat av en häst/ponny: jajjamen (y)
Ramlat av en häst/ponny på ett hinder: Jajjamen!
Ramlat av en häst/ponny mer en 5 gånger: 
haha jaa
Gått omkull med en häst: 
japp :)
Gått omkull och sedan blivit trampad av en häst: både ja o nej 
Brutit någonting i samband med du har trillat av en häst/ponny: ja, många gånger
Ridit ut ensam: Typ alltid ;)
Tävlat dressyr: Yes, eller ja clearround

Vad väljer du?
Hoppning eller dressyr?
Båda :o
Rida ut två eller i grupp?
Beror på humör.
Gymkhana eller en hopplektion?
varför inte båda? :D
A/B ponny eller C/D ponny?
C/D ponny

Har du...

Ridit i skogen; Ne aldrig i hela mitt liv :o *skämt å sido*
Blivit sparkad; yes man!
Blivit trampat; Jajjamen
Gått omkull med häst; ja? Samma fråga som där uppe ju? xD
Hoppat en oxer; Ja
Hoppat en trippelbarr; Jaa
Tävlat i terräng; Nee
Ridit utomlands; Nej
Haft foderhäst, medryttarhäst, sköthäst eller så; Jaa, har det nu med
Ridit en häst under 10 år; jaa
Ridit en häst över 25 år; Jajjamen
Hoppat 60 cm; Jaa
Hoppat 80 cm; Jaa
Första gången jag ramlade av; När jag och en gammal klasskompis följde med min syster och hennes kompis till stallet så skulle jag vara tuff o rida min systers ena sköthäst som vart 160 hög o ja kanske runt 1.30 cm? haha, hoppade upp  o ville prova att galoppera, allt flöt på tills hunden kom från huset o hästen blev rädd så ja åker av på en sten x( Detta vart för ca. 12 år sedan :o)
 
/Sanna