Kom hem från stallet för en liten stund sedan, idag fick Molnia gå ett pass på banan. Fick bli lite dressyr, då det var några dagar sedan jag red dressyr så tänkte det var dags nu. Övade mycket skänkelvikningar, bak/framdelsvändningar osv. Även så repeterade jag öppna som vi började med i höstas att lära henne. Tänkte bara repetera det och se om hon kom ihåg, och ja det gjorde hon. Lite bättre än vad jag hade förväntat mig haha. I vilket fall som helst så kändes hon mjuk o fin. Blev lite jobbigt i slutet när bakbenen hade kommit in ordentligt så då blev hon lite loj. Men gjorde någon skänkelvikning till och lite serpentiner och lite så innan jag avslutade. Mycket frustande från hennes sida, trött liten polle idag :)
Lite synd att ingen fotade idag, när hon gick såpass bra ändå, mycket skrittjobb då allt i högre gångarter var super farligt idag. Men lite trav o galopp fick vi allt till. Även om det var en något spänd häst... Bara att jobba vidare på det, kan inte alltid gå lika bra ;)
 
/Sanna
Tycker Molnia är utroligt fin på denna bilden ♥
Foto; Sofie Arnsson Kamera;? Model; Molnia