Idag var det bara att hoppa upp ur sängen tidigt, skulle iväg till Vårdgårda och titta till graven för morfar o mormor tända lite ljus och grejer. Sen åkte vi direkt till pappa för att hälsa på han lite och "fira" farsdag eller vad man nu gör haha! Fikade och tjötade lite, fick även min skolkatalog haha!
 
Åkte väl ifrån Skara vid halv 4 något sådant, så tänkte direkt att jag aldrig hinner rida innan det blir mörkt, men så vi åkte förbi stallet iaf och hälsade på hästarna lite, eller ah jag gjorde det. Mamma stannade kvar i bilen rädd som hon är!
 
Skulle hälsa på Molnia, men då blev Namie avundsjuk och tyckte jag skulle kela med henne istället, och efter ett tag så tyckte Dimma och Storm att det var deras tur, så fick säga hejdå till Molnia och kela med dom lite. Tyckte synd om Röskva som stog helt utstött själv i en annan del utav hagen så gick och gosade med henne en stund innan jag försökte ta mig ut ur hagen, lerigt som det är!
 
Klantig som jag är så lyckades jag självklart att trampa ner i en lerhög haha, jag är inte förvånad :o
 
/Sanna
 
Så även om det inte blev någon ridning så var jag iaf ute och pussade lite extra på min älskling ♥