Åh vilket underbart fint väder det är ute :D
Även om jag inte (helst inte) ska rida på två dagar nu, så fick det bli ett tripp till stallet idag och myste och pysslade med Molnia en stund. Dom fäller ju hur mycket som helst nu så det var bara att börja bosta, och att Molnia hade väldigt vackra gräsfläckar över hela sig.. 
 
Efter en lång borstning så tog jag henne i rundkorallen och lös longerade henne i ca. 30-40 minuter. Vill ju inte att hon ska stå så även om jag inte kan/helst inte ska rida förens på lördag så kan jag ju fortfarande motionera och hålla igång henne. Körde även lite markträning med henne i slutet för att kolla av så hon lyssnade på mig. Vilket hon gjorde så fint så.
Molnia var till en början av longeringen väldig pigg och sprang mest runt och busade haha så söt var hon! Sprang runt och busade med huvudet, bocka och studsade iväg åt andra hållet istället haha ah ni skulle sett henne, såg riktigt kul ut! Filmade och tog lite kort men det var när hon hade lugnat sig en aning så på filmerna så skakar hon bara lite på huvudet. 
 
Dom kommer upp lite senare, ska redigera dom lite och ta bort ljudet (ja är i bakgrunden och garvar) och lite så om datorn vill sammarbeta!
 
/Sanna
 
haha såhär (undre bilden) höll hon på hela tiden och röska på huvudet haha!