Att egentligen inte veta vad man vill. Vill jag rida? Vill jag hellre jobba hästen från marken? Eller vill jag bara pyssla med hästen? Denna känslan är så sjukt jobbig. Jag tycker det är sjukt kul att rida, men samtidigt så tycker jag att det är roligare att pyssla med hästen, göra den fin och jobba den ifrån marken. Vill absolut inte sluta rida, och verkligen inte sluta med Molnia. Men samtidigt så börjar jag tappa intresset igen. Ni som har följt bloggen sen vi startade vet om att jag har haft sådana här svackor tidigare och bara låtit allt vara. Men denna gången är det annorlunda. Jag vill inte sluta helt, jag vill att hon ska gå så ofta som det bara går, helst varje dag. Men ändå så vill jag inte rida varje dag. Jag är mer än gärna ute och bara pysslar om henne och borstar i flera timmar, än att ta en ridtur? Vad har hänt egentligen? 
Denna känslan är så jobbig när man inte vet vad man vill. När jag kollar egenom bilder på Molnia, och hästarna så vill jag inget annat än att åka ut och rida. Men det är ju just de när jag väl kommer ut till stallet så vill jag inte rida längre utan oftast vill jag hellre bara stå och pyssla med henne..
 
/Sanna