Förlåt om igen! Ber verkligen om ursäkt att uppdateringen ärligt talat suger just nu. Men det är mycket i livet runt omkring och jag hinner ärligt talat varken med stallet, eller bloggningen så mycket som jag vill, vilket är väldigt tråkigt :( 
 
På häst och ridfronten har det varit lugnt för min del i nästan en vecka nu, då jag dels inte bott hemma på samma sätt som förut, och en massa annat strul runt om kring det. 
Idag har jag ju somsagt vart hos läkaren och fått ny medicin utskriven, så hoppas det blir bra nu. Lite jobbigt o försöka rida när man knappt kan gå ordentligt.. 
 
Iaf så är det påsklov nu vilket är riktigt skönt, ska försöka att komma ut till stallet under hela veckan nu som det ser ut om bara medicinen gör sin verkan så att säga. 
Ska även försöka att komma ikapp med massa inlägg till er igen som vi ligger väldigt mycket efter med. Tack för ert tålamod ni är bäst ♥
 
/Sanna
 
Ååh min fina älskling ♥