Hej på er, hoppas att allt är bra?
Förlåt för den lilla bloggpausen eller vad man ska kalla det som nu har blivet under några dagar. Men massor av saker har hänt och det är ingenting som jag kommer att ta upp här. Men har ärligt talat inte haft ork att ens bry mig om bloggen utan har bara velat vara och försöka komma ikapp livet. 

Min kära lilla Angelica är och åker skidor och sålänge så bor jag och Johanna i hennes lägenhet. Så har också varit lite strul med nätet emellanåt också.

Igår så blev jag sjuk (spydde o hade mig) så var hemma ifrån skolan, likaså idag. Därav anledning till att det inte blivet någon ridning. Huvudet är okej nu efter olyckan så nu kan jag rida igen. Men självklart skulle jag bli sjuk när veckan började. 
Men imorgon hade jag tänk att jag ska ta mig ut en sväng om det inte regnar ute som det gör just nu. Torsdag ska jag antaligen in till läkaren
 
Tack till er som ändå har stannat kvar trots detta! Glöm inte att ni är bäst ♥
 
/Sanna
 
Bjuder på en väldigt charmig bild på mig och Johanna ;)