Just nu är det mycket på gång i mitt liv, vi måste flytta igen, det är massa plugg och prov hela tiden. Är så stressad så jag inte vet vart jag ska ta vägen helt enkelt! Känns sjukt jobbigt och jag har sån ångest över massor! 
Det är mycket som tär i mig, har också efter 1 och 1 halvt år sagt hejdå till Bup, det kändes skönt men samtidigt ledsamt att behöva lämna någon man träffat 1 gång i veckan under denna tiden. Blandade känslor helt enkelt. Efter många om och men blev beslutet att jag inte blev förflyttad till vuxenpsyk, vilket känns skönt för mig men samtidigt så blir jag förflyttade till ett annat ställe istället. Så det är inte över, så just nu är det mycket mycket som snurrar i mitt huvud och jag klarar det typ inte. 

Därför jag inte bloggar så mycket och är så social, mår helt enkelt inte bra just nu. Så är de!
Men ska försöka ta tag i allt, så fort jag orkar och kan, det är ett löfte.
// Johanna