Om inte så tycker jag det är värt att nämna här i bloggen. Tittade igenom massa bilder och tänkte på hur långt jag och Molnia har kommit, trotts väldiga uppehåll emellanåt osv. Traven sitter och allt flyter på, det tar inte alls lång tid innan jag har henne där jag vill. Visst vissa gånger är jobbigare än andra men det löser vi tillslut. Galoppen har blivet så mycket bättre, nu börjar det allt komma ;) Så typiskt att man inte hade med någon som filma/fota sist, gud så fin hon va :') Påväg och bli riktigt rund och fin i galoppen som vi annars har haft stora problem med. 

Men iaf, min planering fram till våren nu är att bara rulla på o skogen och ha roligt, visst träningar och ordentligen dressyrpass kommer naturligtvis läggas in någon gång sådär, men i det stora hela så blir det ut och ha kul. För att seda träna stenhår nu hela våren sommaren och hösten. 
Får sådan dålig motivation till att rida på vinterhalvåret, därför bestämde jag mig för att låta henne ut i skogen och ha kul så kanske jag hinner med i livet också! För i vår, sommar och hösten då jäklar, vi ska allt komma till samma fina form som förra året, fast ännu bättre ;)
 
/Sanna