Hej på er!
 
Som Johanna skrev så var vi idag ute och red på första gången på länge. Molnia har ju gått lite sådär emellanåt (provridning) men vi skrittade iaf ut en sväng i skogen. Dock tyckte Molnia att det var väldigt onödigt så hon travade iväg med en gång jag kommit upp haha! 
Men när vi väl kommit över vägen o skrittat en stund (okej, takta) så lugnade hon ner sig en aning och jag började jobba henne lite granna i sidorna, hon kändes väldigt mjuk, framåt och ärlig. Gjorde lite sidvärtsrörelser innan vi gav oss in i skogen. 
 
Travade lite smått i skogen, där det faktiskt gick o trava, dock bara några meter men det gick det också, Molnia var väldigt glad att få komma ut igen, väldigt kelig och skulle vända sig om o hälsa hela tiden, sötan ♥
Får hoppas att ridsuget kommer tillbaka, det var trots allt lite mysig kan jag ju erkänna ;) Synd bara för kylan!
 
Ridhus, ah tack det skulle vara gött sådana här dagar!
 
 
/Sanna
 
Tog lite bilder med mobilen, men min dator tar inte emot anslutningen (mac skit) så får inte över bilderna tyvärr :(
På måndag, eller när ridnignen blir nästa gång så åker kameran med ut så jag får lite nya bilder på min stjärna ♥
 
Såhär skulle hon hålla på heeela tiden!